Központi telefonszám : +36 87 352 594 |

info@igniplus.hu

Kiknek ajánljuk?
IGNIPLUS cégcsoport és a dokumentumkezelő rendszer

tuzfelho_igniplus_200_100

Széles körű referenciával rendelkezünk ipari, kereskedelmi, vendéglátó és egyéb szolgáltató szektorokban, sümegi központunk, országos hálózatunk gyorsaságot, évtizedes tapasztalatunk minőségi munkavégzést, felkészült szakembereink teljes biztonságot garantálnak az Ön vállalata számára, tűz-, munka-, környezetvédelem és biztonságtechnika területén egyaránt. 13 éve kínálunk minőségi és rugalmas szolgáltatáscsomagokat, 2013-as évi újdonságunk az IGNIPLUS Tűzfelhő Dokumentumkezelő Rendszer.

Kizárólag partnereink részére fejlesztettük ki dokumentumkezelő rendszerünket, aminek segítségével bármikor, megfelelően kialakított titkosítással és jogosultságkezeléssel, bárhonnan hozzáférnek internetes alapon tárolt tűz-, munka- és környezetvédelmi dokumentumaikhoz, oktatási okmányokhoz és az általunk összeállított tananyagokhoz.

Kiknek ajánljuk?

A rendszert ajánljuk azon cégvezetők, műszaki igazgatók és beszerzők figyelmébe, akiknek több, nem ritkán akár több száz telephely adatait kell pontosan ismerni, a tűzvédelmi, munkavédelmi, környezetvédelemmel kapcsolatos dokumentumokat (lejárati határidőkkel együtt) látni és számon tartani. A rendszer 2 területen könnyíti meg a munkájukat, mindezt telephelyenként néhány száz forintos havidíjért cserébe:

Dokumentumok

Gyors, bárhonnan elérhető és környezetkímélő, helytakarékos dokumentumtárolást tesz lehetővé rendszerünk:
- bárhonnan hozzáférhető webes felület
- rendszeres központi adatmentés, biztonságos adattárolás
- rugalmas, többszintű jogosultságkezelés
- a dokumentumokat mi töltjük fel, Önnek nem kell erre időt fordítania
- 24 órás rendelkezésre állás (help-desk)
- határidő figyelés (értesítés küldése a lejárati határidő előtt)

Oktatás:

A rendszer másik nagy előnye (ami főleg a sok ki- és belépő munkavállalóval dolgozó multi partnereinknél hatalmas előny) hogy online felületen kitölthető és általunk távolról kiértékelhető oktatási és vizsgáztatási rendszert foglal magába:
- OTSZ szerinti vizsga teljesítése
- nincs kiszállási díj a vizsgáztatónk részéről
- belépés napján azonnal kiadható online tananyag
- Ön által megszabott időben, helyen, online kitöltött vizsgaanyag
- teljes, érvényes munkavállalói dokumentáció

 

Kisvállalati csomag      (1-5 fő alkalmazottig)

Induló és kevés alkalmazottal működő mikrovállalatoknak egyedi ajánlatunk az IGNIPLUS Komplex Alfa szolgáltatáscsomag, amely egy rendkívül jelképes havi díjért cserébe biztosít számukra minden szükséges tűz, munka- és környezetvédelmi szakmai támogatást. A versenyképességre való tekintettel ezen partnereinknek jelentős, 30 – 50% -os kedvezményt biztosítunk valamennyi szolgáltatásunk árából, hiszen nem várható el, hogy ők is annyit fizessenek a szolgáltatásokért, mint egy több száz fővel üzemelő nagyvállalat. Ez a kedvezmény vonatkozik a Tűzfelhő Dokumentumkezelő Rendszer használatára is, részletekkel kapcsolatban kérje további tájékoztatásunkat!

KKV partnereknek      (5-20 telephely)

Amint belép egy vállalkozás életébe a második, harmadik stb. telephely, azzal egy időben megjelenik az igény arra a vezetőség részéről, hogy pontosan átlássák azok szabályos működését, lehetőleg naprakészen. Tűz, munka- és környezetvédelmi dokumentumok tekintetében rendszerünk erre nyújt lehetőséget, az oktatási – és vizsgáztatási felülettel kiegészítve nem csak időt, de jelentős költségmegtakarítást is érhetünk el Partnereink számára. Külön kiemelt előnye a Tűzfelhő Dokumentumkezelő Rendszernek, hogy az érvényességi határidők beállításával figyelmeztetőt küld partnerünk részére, ezáltal kivédhető a lejárt dokumentumok problémája, a kellemetlenség, esetleg bírság ellenőrzéskor és többszörös sürgősségi felár kifizetése, hogy időben pótoljuk az érvényét vesztett dokumentumot.

Multi vállalatoknak       (20 telephely felett)

Legnagyobb hasznát a rendszernek franchise-rendszerben és több száz telephellyel működő partnereink látják. Nem véletlen, hogy az igény is náluk jelent meg először és a Tűzfelhő Dokumentumkezelő Rendszer fejlesztésébe ezen ötlet alapján kezdtünk bele, 2012 év végén. Az a biztonság és rendszer, amit kínálunk, napjainkban nélkülözhetetlen egy ilyen volumenű vállalat számára! Az külön gratis, hogy a szolgáltatás havidíja alig pár száz forint ilyen volumen esetén és nem igényel emberi erőforrást amúgy is elfoglalt multi-partnereinktől, hiszen az adatfeltöltést (mindhárom esetben) mi magunk végezzük!